Melker och Hugos öden och äventyr

söndag, februari 15, 2009

Jag har blivit utmanad....

...av Towe. Reglerna är följande: Gå till "Mina bilder". Välj katalog nr 6 och sen bild nr 6. Visa den på din blogg och skriv en kort text som beskriver bilden. Utmana 6 personer till...


Detta är Melker (2 år gammal på bilden) som provar mina sandaler.
Han går sedan en fin "Catwalk" till köket.

Ni får bild nr 7 som bonus...;-)

Jag utmanar:
Fröken Johanna: http://tystiklassen.blogspot.com/

Tyvärr kommer jag inte på fler att utmana just nu.


2 Comments:

Blogger The Primetime family said...

Helschysst bild! Va liten Melker va da.

4:32 em

 
Blogger Johanna said...

Hjäp, var det så länge sen? Vilken sötnos han var (och är).

Har gjort utmaningen jag med!

8:03 em

 

Skicka en kommentar

<< Home

       Antal besökare: